CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

kenapa mesti kena keluar result2 ni ??
tensi0n pun ade skang ni tw..
sume 0rg sibuk d0k ckp psl result..
bile result nk kuar..
bt0l ke tarikh tu, tarikh ni..
tah, bermacam2 tarikh yg disebut tp tak de stu pn yg meyakinkan hati ni..
masing2 da mmpi dpt result..
ade yg mmpi result'y tr0k..
tp yg tak mimpi pn ade rasa'y..hehe..

semalam result STPM da kuar...
da berakhir la penantian di0rang selama ni..
sekarang bdk2 SPM plak yg menunggu tuk amik result masing2..
0p c0z ar sume berharap dpt result yg bgs kan?
yela, sume nk banggakan mak, ibu, umi, mama, ayah, abah, papa, bapak, walid (atau ap2 j la lg)..
berjasa jgk kat sek0lah..
tp kalau tak dpt result yg diharapkan, jgn la putus asa tuk terus belajar dan berjaya..
SPM mgkn jd penentu kte nk msuk universiti mne
tp yg plg penting diri kte sndri sebagai penentu sama ade nk berjaya atapun tidak..
gagal sekali tak bermakna akn terus gagal selama-lamanye..
pasti akan ade kejayaan tuk 0rg yg gagal..
sume'y bergantung kepada diri sendiri..
kejayaan adalah satu rezeki dan rezeki ade dimana-mana..
cara kte mencari rezeki tu pn kena la bt0l..
bru la ade barakah dlm rezeki tu dan keredhaan dlm hdp..

pesanan ikhlas dr dya..hehe..

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...