CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

AKHIRNYA...

''sampai masa tibanya waktu,
redup hati kaum berdua,
bila dua jasad bersatu,
hidup mati jadi bersama.."

cuba teka ni mne dya dpt poem bez ni?hehe..yang da tengok,0fcoz2 la tw an..HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA la..0k,i admit dat i've juz watched diz m0vie on astro first..sgt ketinggalan kan?haha..nak wat cane..i'm busy la..nk update bl0g ni pn amik mse yg agak lame la jgk..blk keje da kul1 lebih..pstu mesti la da letihkan? ok,jom back to the point setelah kite melalut sebentar..

sebeno'y dya xberapa nak faham mksd pantun tu..tapi dya sk..dy macam ade mksd yang sgt mendalam..untuk orang yang tengah hot2 becintan tuu mgkn pk mksd'y sal cinta k0t..yeah,mgkn la kann..tak cakap sume pn pk begitu..masing masing ade hak kebebasan untuk befikir..tak gitu?tiada siapa yang akan menghalang..ya ya ya..wateva it is,dya pn pk cenggitu jugak..hihihi..*otak suda jiwangss..

wait wait wait..sena'y np dya wat tajuk entry ni cmtu ek?0uh,ok..act,dya nak ckp,akhirnyee dya dpt jugak nengok cite ni walaupun suda agk ktggalan..*uh,cdey'y..hehe..

ade seseorang tu..dy sk satu phrase dr cite ni..dat is..DO ANYTHING,GIVE EVERYTHING..
ni pn ade mksd yang mendalam jugak cme dya bl0m nyempat nak kaji ape mksd dy..huhu..

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...