CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

aku suka mekap..hehe..

hahaha..what the funny post..tp mgkn itu la hakikatnye..tiap kli nk kuar gy mne2,ad je yg dya buat kat dpn cermin tu..mekap lah..ape lagi kan..hehe..tp walauapapun,tak lah melampau sgt mekapnye..sekadar ape yg patut diletak je lah..blusher2 ni wa tak main lah beb..eyeliner tu pulak kalau rajin nak pakai,pakai lah..eyeshadow..tym nga ehem2 je dya pakai..haha..tp kadangkadang tu kalau da sampai tym gile2 pny otak,tah ap2 la jd kat muka dya yg cmeyl ni..*ececeyh..t'perasan lah pule..hehe..

bnd yg WAJIB ade dlm handbag dya :

purse *plg wjib lah..ic pntg meyh..xmo jd pati pulak..
lipgloss silkygirl eternal pink..kih3..
compact powder silkygirl no.3..hehe..
eyeliner..takhengat lah pule ape jnme'y..hehe..
perfume silkygirl sweetheart..
*mcm sume silkygirl pny jnme je..hehe..

tu je kot..tak lah suke mekap sgt kn kalau itu je yg ade dlm beg?haha.. ;p

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...