CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

at last..=)

Assalamualaikum..alhamdulillah,dpt jgk dya update blog ni..actly..dya skang da msuk u..u private..hehe..kat Management & Science University @ MSU..amik Diploma In Pharmacy..same as wat i said b4..*takingat lah pulak entry yg mne..hehe..skang da msuk mggu ke2 dya at sne tp blom msuk kls..wat??tu reaksi sume org ble dya jwb cmtu..hehe..nk wat cane,kls dya mle 8 Ogos nty..pstu rmai la yg tny,da tu np dftr awl sgt?nk wat cane la jgk,da tarikh dftr dy awl..takkan taknak dftr kan..?so,skang ni dya sibuk uruskan PTPTN n sgle bnd2 yg prlu diuruskan lah..nty kang kalau da mle kls,mne smpt nk uruskan sumenye kn?tu la hikmahnye..hehe..walaupun MSU tu dkt je dgn umah,tp dya duk hostel jgk..taklah hostel sgt..apartment tu lebih kurg sewa jgk la sbb tiap bulan kne byr RM550 (t'masuk akk dya yg blja at ctu skli)..dlm mse takde kls lg ni,tiap ary kalau bole ayh nak suh dya balik umh..cmtu bek xyh duk hostel ayah oii..tp tak independent lah plak kn..tp ok la sbb ary sbtu n ahd je dya blk umh..lps rndu at fmly..kalau cm housemates dya,umh dorg sume jauh2..at sarawak,sabah,melaka..haa kre dya b'untunglah kn dpt blk tiap mggu?hehe..dorg jelez je kalau dya blk..

ok,wat smntre ni,classmates dya cme ade 8 org shje..tp nx week ade intake lg..wish ade lg la insan2 yg amik DPH..da la sorg je jejaka dlm kls tu..seb bek melayu..hehe..mentor dya berasal dr INDIA..nme beliau Mr. Bharat Reedy..ble org lain ade mentoring,ktorg dak2 DPH takde pape aktiviti sbb mentor kami balik kampung beliau di india nun jauh di sane..hehe..so bersabar sje lah mnggu kls b'mle..=)

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...