CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

saya berangan.....

hari jumaat lepas, masa dya dalam perjalanan balik rumah, dya ternampak bukit..tiba-tiba pulak terlintas kat hati ni nak daki gunung...DAKI GUNUNG..okayy, tu memang aktiviti kegemaran dya cuma takde kesempatan nak buat aktiviti tu..yela, dengan sape pulak dya nak daki gunung tu kan..bukan ada kawan pun..family pun takde yang minat benda benda camni..dya la yang ganjil minat aktiviti lasak..huhu..


jadikan, dya salu berangan yang dya daki gunung tu dengan kawan kawan dya..hehe..sure syiok abis ar kan..tapi tah bila pulak angan angan tu nak jadi kenyataan...

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...