CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

at last..=)

Assalamualaikum..alhamdulillah,dpt jgk dya update blog ni..actly..dya skang da msuk u..u private..hehe..kat Management & Science University @ MSU..amik Diploma In Pharmacy..same as wat i said b4..*takingat lah pulak entry yg mne..hehe..skang da msuk mggu ke2 dya at sne tp blom msuk kls..wat??tu reaksi sume org ble dya jwb cmtu..hehe..nk wat cane,kls dya mle 8 Ogos nty..pstu rmai la yg tny,da tu np dftr awl sgt?nk wat cane la jgk,da tarikh dftr dy awl..takkan taknak dftr kan..?so,skang ni dya sibuk uruskan PTPTN n sgle bnd2 yg prlu diuruskan lah..nty kang kalau da mle kls,mne smpt nk uruskan sumenye kn?tu la hikmahnye..hehe..walaupun MSU tu dkt je dgn umah,tp dya duk hostel jgk..taklah hostel sgt..apartment tu lebih kurg sewa jgk la sbb tiap bulan kne byr RM550 (t'masuk akk dya yg blja at ctu skli)..dlm mse takde kls lg ni,tiap ary kalau bole ayh nak suh dya balik umh..cmtu bek xyh duk hostel ayah oii..tp tak independent lah plak kn..tp ok la sbb ary sbtu n ahd je dya blk umh..lps rndu at fmly..kalau cm housemates dya,umh dorg sume jauh2..at sarawak,sabah,melaka..haa kre dya b'untunglah kn dpt blk tiap mggu?hehe..dorg jelez je kalau dya blk..

ok,wat smntre ni,classmates dya cme ade 8 org shje..tp nx week ade intake lg..wish ade lg la insan2 yg amik DPH..da la sorg je jejaka dlm kls tu..seb bek melayu..hehe..mentor dya berasal dr INDIA..nme beliau Mr. Bharat Reedy..ble org lain ade mentoring,ktorg dak2 DPH takde pape aktiviti sbb mentor kami balik kampung beliau di india nun jauh di sane..hehe..so bersabar sje lah mnggu kls b'mle..=)

hahaha..what the funny post..tp mgkn itu la hakikatnye..tiap kli nk kuar gy mne2,ad je yg dya buat kat dpn cermin tu..mekap lah..ape lagi kan..hehe..tp walauapapun,tak lah melampau sgt mekapnye..sekadar ape yg patut diletak je lah..blusher2 ni wa tak main lah beb..eyeliner tu pulak kalau rajin nak pakai,pakai lah..eyeshadow..tym nga ehem2 je dya pakai..haha..tp kadangkadang tu kalau da sampai tym gile2 pny otak,tah ap2 la jd kat muka dya yg cmeyl ni..*ececeyh..t'perasan lah pule..hehe..

bnd yg WAJIB ade dlm handbag dya :

purse *plg wjib lah..ic pntg meyh..xmo jd pati pulak..
lipgloss silkygirl eternal pink..kih3..
compact powder silkygirl no.3..hehe..
eyeliner..takhengat lah pule ape jnme'y..hehe..
perfume silkygirl sweetheart..
*mcm sume silkygirl pny jnme je..hehe..

tu je kot..tak lah suke mekap sgt kn kalau itu je yg ade dlm beg?haha.. ;p

hmm..dapat bayangkan tak? bagi yang memang malas kemas bilik tu mesti la dapat bayangkan kan..hehe..tp tp tp..ini bukanlah bermaksud yang cik dya ni malas kemas bilik..tidak sama sekali yee..cuma yela kan..ntah.dya pun tak tau la nak cakap cane..sbna'y dya dlm proses packing bj..tu yg jd b'sepah gile2 bilik tu..kang da nak pegy,bru dya kemas balik..hehe..keadaan b'sepah'y tu xyah cite ar..tak usah dibayangkan pun takpe..mmg betol2 tak rupa bilik lah! haha..

p/s : pasni bole update lg tak ye?hmm..

cdey j tjuk kn?mmg pn..cdey sgt2..mungkin skang ni sume kwn2 ku sdg b'bahagia dgn khidupan masing masing..da ade tmpt..tp ku cemane pulak?ntah la..rzki tak menyebelahi..erm..fhm ke ku ckp psl ape?tak kott..ku ckp psl twrn gy ipta..hmm..xde rzki..xdpt tmpt..so..skang ni tggu mse nk jjk kki gy ipts..nk wat cane,tu je pilihan yg ade skang ni..terima dgn hati yg tabah je la kn?mgkn kat ctu rzki ku..yg pntg,ku blja btol2..=)

Newer Posts Older Posts Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...