CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

NAK NOVEL BARU..!!

hoyeaahh...percutian ini sememangnya sangat membosankan..kalau percutian tu kat paris ke, london ke..tak lah dya nak cakap bosan..ni kat umah je..sape yang tak bosan..nak kerja kat luar, sah2 ayah tak bagi..nak baca novel, semua dah di baca..belum ada novel baru..berganda2 bosannya..tu sebab lah nak beli novel lagi..tapi....duit ketiadaan...huhu..sedihnye saya..ayah, umi..nak duit...

dalam kepala otak ni, ada banyak novel yang nak dibeli..espeacially novel2 Ramlee Awang Murshid..banyak kot novel baru dia..nak sangat! hari ahad ni adik ajak pegi Jusco..dia nak cari apa tah..tapi yang pasti, mesti dia nak tuntut hadiah PMR dia tu..adoyy..wa takde duit dah beb..next taim je lah aku belanja kau..hahaha..padahal janji nak bagi masa cuti sem..

oh Fiksyen 302..Sutera Bidadari..come to mamaaa...=D


0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...