CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

hye sayangss..dah lame tak jumpa kn?rindu sangat2 tau..bukan taknak jumpa,tapi masa tak bagi la..nak wat cane?eh,dah macam org bercinta je bunyik die kn..hehe..dya nak bagitau, dya dah masuk sem baru..sem 3..means tahun 2..result sem lepas boleh tahan la..Alhamdulillah takde failed..=D

sem 3 ni, kitorang belajar kat bangunan baru..best tu memang lah best tapi sejuk die menusuk kalbu meyh..tak menahan den tiap2 hari camtu..

subjek tuk sem ni tough la jugak..makin susah tu sememangnye lah kan..kalau nak senang jugak baik gy tadika je..konpom2 dapat straight A's..haha..dan macam sem yg sebelumnye, sem ni ade 7 subjek jugak..
- Pharmacology for Antiinfective and Chemotherapy
- Pharmaceutical Analysis
- Pharmacy Practices II
- Biochemistry
- Introduction to Pharmaceutical Technology
- English for General Purpose
- Malaysian Studies

sesungguhnye semua ade perkataan Pharmacy..gerun tau tak? sampai konpius chapter..nama nak dekat je..oleh itu, dya dah tanamkan azam tuk sem ni, taknak main2 dah..kire dah tahap kritikal sekarang ni..kalau main2 jugak,memang kena pancung ngan ayah kot..hihi..saya WAJIB mengUPGRADEkan pointer saya..wajib dah tu, bukan harus lagi..semoga berjaya to myself n all my friends..^__________________^

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...