CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget

1st entry

salam..!! wahhh...da 2013 la..ok,sumpah lambat..orang da siap sambut raya cina aku baru nak kata da 2013?tak betol namanye..ah,ada ku kesa?hehe..tapi nak buat cemane,kesibukan melanda..*padahal cuti..ngee..pagi petang siang dan malam sampai la keesokan paginye balik,rutin harian aku langsung tak berubah..sidai kain,kemas rumah,masak,tengok tv dan tidur..kuang3..bz sangat kau..tapikan, dalam tempoh cuti ni la aku berpeluang masak puas2..walaupun kadang2 tu malas,tapi bila nampak resepi baru, terus semangat tu datang  balik..cehh..gitu kan..haha..sampai kena perli dengan adik, "kak la ni kenapa asyik nak masak je?" hoh,sedap sungguh ayat dia..kang aku tak masak,kau jugak yang lapar..nasib baik ada kakak yang baik hati cam aku ni yang rajin masak..hehe..*puji melangit!

13 Februari hari tu aku baru daftar balik untuk masuk sem 4..result sem 3 agak mengecewakan..mungkin itu balasan untuk  manusia yang malas belajar cam aku..*mohon jgn ikut. cam biasa la,setiap sem mesti lah subjek2 makin susah kan? dan setiap kali aku kata masuk sem, mesti aku akan sertakan sekali subjek2 yang aku amik..so,untuk sem ni,ade 6 subjek yang bagi aku SUPER TOUGH..walaupun 6, tapi menggerunkan..mari sama2 kita listkan subjek2 sem4..

1- Pharmacognosy (natural drugs)
2- Pharmacology of CVS & Respiratory System
3- Pharmacology of GIT, Renal & Endocrine
4- Pharmacology of Nervous System
5- Pharmacy Practice 3
6- Islamic Studies

mohon agar didoakan diri ini berupaya menempuh segala onak duri dan ranjau dalam mendapatkan keputusan yang cemerlang..amiin...sekianlah dahulu ye..daa....=D

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...